Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

albínó néger egy szál punciban és más zavaros fesztiválsztorik XD

No hát leírok egy tavalyi fesztiválsztorit, ha már idén dolgozom BS helyett, meg úgyis van ez a verseny. (Na ha ezt a vezetőség olvasná, biztos a fejemet venné érte, hogy a SOunról írok hihihi;)) Ha mi a Tücsivel nekivágunk az éjszakának, az már önmagában sztory, főleg, ha mindezt egy üveg abszint kíséretében tesszük. Az egész úgy ezdődött, hogy tök le voltunk égve, dehát BS-on muszáj berúgni, ígyhát akkori főnökünktől vettünk egy üveg abszintot beszeráron, mert ugye az ár/berúgás arányban elég költséghatékony. Mondjuk én nem bírom az abszintot, főleg cukor nélkül nem, úgyhogy a nagyrészét be is puszilta üvegből a Tücsi. Neki jól csúszott, mert már előtte is be volt kissé rúgva. Épp óriás szerelmibánatban vergődött, a pali meg persze ott volt a Soudon, Tücsi meg nagyon meg akarta szerezni. Felvett egy zöld miniruhát (szerintem az annyira rövid, hogy inkább póló mint ruha, de ők csakazértis ruhának hordja) alá meg bikinit, nyilván. Addig addig kellette magát a Lacinak, míg meglepő módon Laci kötélnek állt, és megdugta valami Backstageben. Na persze ez hiányzott ahhoz, hogy teljesen kikészüljön, merthát nyilván a srác nem szerette, nem akart tőle továbbra se semmit, csak szánalomból dugta meg szegényt. Drága Tücsim lába alól itt végképp kicsúszott a talaj, plusz a bugyiját is elhagyta valahol az action közben. Mondanom se kell, a szupermini ruci szépen fel is csúszkált egyfolytában, de mivel Tücsi felváltva bőgött örömében és bánatában, meg néha sikítva röhögött részegségében, az volt a legkisebb gondja, hogy hányan látják bugyi nélkül. Aztán gondoltam kicsit józanodjon már ki, levittem a partra a T-mobil Lounge mögé, hogy kicsit szellőzzön a feje, meg gondoltam megmosom az arcát egy kis hideg vízzel. Könyörögtem neki, hogy húzza le a ruháját a seggéről, de hiába. Lekísértem a lépcsőhöz, erre az állat bele is rohant a balatonba. Fogalmam se volt mit csináljak, jött a biztonsági őr, elkezdett velem üvöltözni (mintha én lettem volna a balatonban) hogy azonnal szóljak rá, hogy jöjjön ki. Ő  meg hallotta az egész veszekedést, de semmit reagált, csak táncolt ott a vízben, meg fröcskölt, magából teljesen kikelve, ujjongott, hogy milyen szép az élet. Szegény őr halál zavarba jött, fogalma se volt mit csináljon. Mondom hadd menjek be, kihozom, mire ő: SENKI nem mehet a vízbe éjjel, a kis barátnődre pedig kihívom a vízirendőrséget. Na az még hiányzott volna, hogy elvigyék a rendőrök egyszál punciban szegényt.  Könyörögtem, hogy hadd hozzam ki, de az tuskó nem engedte, hanem kajakra cébézett, hogy valaki küldjön vízirendőröket, Tücsi meg csak fröcskölt, és sikítozott és táncolt. Ráadásul ez vasárnap este volt, akkor már igen hideg kezdett lenni, biztos emlékeztek, hajnara le is szakadt az eső. Nagyon komolyan rászóltam, hogy ha nem jön ki azonnal, akkor a vizirendőrök fogják elvinni, ráadásul nagyon beteg lesz ha így folytatja. Erre zokogva kivonult, és összecsuklott a parton. Tisztára kibukott, ilyet még nem láttam tőle soha. Mint egy idegbeteg úgy viselkedett. Na mindegy, felkísértem a nyaralóba ahol laktunk, megfürdettem forró vízben, persze ezen is hisztizett, hogy én őt ne vetkőztessem, meg ő nem leszbi, és a Lacit akarja. Na ezen a ponton fel kellett pofoznom, hogy kicsit észhez térjen. Mégse fektethettem le vizes ruhában baszki!

Volt már vagy 2 óra mire ezen túlestünk, meg hideg is volt, de mondom mégiscsak utolsó nap, visszamegyek fesztiválozni. Bementem a Red Loungeba, valami drumandbass szerűség volt ott, de a fogyasztható fajtából, úgyhogy elkezdtem lötyögni. Azt hittem az az este ennél már nem lehet durvább. Táncolok, táncolok, erre kiszúrtam egy meseszép félvér srácot (mindig is imádtam a fekákat) úgyhogy kicsit közelebb menetem, meg jobban ráztam a popsim. Hallottam, ahogy franciául beszél a haverjával, jajj tisztára bezsongtam, annyira szexi volt. Persze akkor már azért ő is stírölt, meg minden, úgyhogy klasszik viselkedés bedob, hajdobálás, szájnyálazás, stb. Oda is jött kicsit csevegtünk angolul (hehe a vendéglátnyelven kívül kb semmit nem tudok angolul de mindegy) fáradt is voltam, mondta, hogy hazakísér. A torkomban dobogott  szívem végig a nyaralóig. Nem volt jó a szex, de a srác meg közben annyira szép volt, hogy teljesen lenyűgözött, ráadásul ahogy spontán mondogatott franciaszavakat az ágyban, attól totál kivoltam. Annyira szexi volt, hogy hihetetlen. MOndta, hogy nem iszik, nem dohányzik, hanem csak sportol. Ez látszott is a testén. De nem ez a durva, hanem alig vártam, hogy világos legyen, és jobban megnézhessem. Na hát világos lett, erre látom, hogy narancssárga a haja. Mondom hogy lehet ilyen idióta egy néger, hogy kiszőkítteti a haját pali létére. Meg is kérdeztem, Leo why is your hair this orange? Az mondja it's natural. Erre jobban megnézte, és frankón minden egyes szőrszála narancssárga volt. Gödör narancssárga szőr borította lábát. Teljesen nem értettem, a bőre alig barnább az enyémnél, a szőre narancssárga, a formája, a szaga, meg mindene néger. Megkérdeztem honnan jött, azt mondta párizsból. Nem akartam tovább firtatni, dehát nyilvánvaló volt, hogy nem francia. Napokig ezen morfondíroztam, mire az egyik haverom benyőgte, hogy te hülye, te kifogtál egy albínó négert!!! Rákerestem a neten, és kajakra, tényleg, így néz ki egy ALBÍNÓ NÉGER! Hogy hány ilyen lehet a világon azt nem tudom, de kár lett volna kihagyni, az biztos. Kifogtam egy igazi kuriózumot. Egy gyönyörű albínó négert. Nem hittem el, hogy ilyen van basszus. Mekkora mák kell ehhez?!

Kb így nézett ki a srác, de esküszöm az is lehet, hogy pont ő volt:

Címkék: szex meztelen albínó néger tücsi fesztivalsztori @ 2009.07.09. 16:44

A bejegyzés trackback címe:

https://pultosbarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr201236678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemuccaszoc 2009.07.10. 18:32:45

kezetfoghatsz zalánnal.

Der_rosarote_Panther 2009.07.11. 16:10:16

Na szép... :-)
Akkor az idén nem is lesznek ilyen sztorik a BS-ról? Kénytelen leszel még egy pár hasonló tavalyit megírni... ;-)

Polós Feri [lionheart] 2009.07.12. 11:26:40

En tenyleg nem akarlak megbantani, meg semmi, mert a 'sztori is olyan cuki', meg minden. De tudod az a kedvencem, amikor a lanyok sirnak uton-utfelen, hogy kurvaszamba veszik oket a ferfiak. Namost ebben a ropke par sorban lekurtak teged is, meg a kisbaratnodet is. Akkor pontosan mirol is beszelunk? ;)

barbi bloggerina · http://pultosbarbi.blog.hu 2009.07.12. 21:59:30

Már bocs, de szerintem ti pasik ugyanezt csináljátok, sőt... Néha hallom nálunk a sundanceben a portásokat beszélgetni, és megy az "így lekúrtam, úgy partiba, a barátnőjét is stb..."
Asszem egyik nem se jobb mint a másik, és éppenséggel nem kértem ki magamnak senkit. Igen, csaj vagyok, igen én is szeretem a szexet, szingli vagyok, fiatal vagyok, nincs miért szégyelnem magam. Az az apró különbség, hogy idejössz így a semmiből, és lazán lekurvázol, viszont ti pasik übermenők vagytok azért amiért sokkal sok helyen sokszor. Szerintem tök jogos a siránkozás a lekurvázásért. Már bocs, de jellemzően ahányszor egy csaj dug, egy pasi is dug, úgyhogy nem kéne egymást minősítgetni.

aleera 2009.07.14. 22:54:06

@barbi bloggerina: Na érdekes... erre bezzeg nem ír a Polós Feri... jellemző! Szerintem a nők nem is sexelhetnek csak a FÉRFIAK! -,- no comment az ilyen komolyan.

aleera 2009.07.14. 22:54:17

@barbi bloggerina: Na érdekes... erre bezzeg nem ír a Polós Feri... jellemző! Szerintem a nők nem is sexelhetnek csak a FÉRFIAK! -,- no comment az ilyen komolyan.

aleera 2009.07.14. 23:26:05

Na jellemző... erre persze már nem válaszol a Polós Feri. Hihetetlen, hogy még mindig ez megy! Grat a hozzászóláshoz Feri! Szerintem a nők nem is sexelhetnek csak a FÉRFIAK! -,- kabaré komolyan mondom...

Polós Feri [lionheart] 2009.07.16. 12:18:18

@aleera: majd irok anyam, de igerem, nem fogom 3x elkuldeni... ;)

Polós Feri [lionheart] 2009.07.16. 14:34:46

Najovan, megyunk haza nyaralasbol, de karambolozott a vonat, amivel mennenk, most ugy nez ki lesz idom boven...
Eloszor is 'aleera', vagy mi a faszom alnev moge rejtetted magad, te ne jellemzozzel mar nekem legy oly kedves, mert baszottul semmi kozunk egymashoz, es emlekeim szerint a faszom nem szolt hozzad.
Az irono valahol a Homeroszt cafolo valaszaban kitert arra, hogy 'idejovok en a semmibol', kerdem en, miert te ki a fasz vagy, hogy itt osszad nekem az eszt, az Okos Kata, vagy mi?!
Ugyanez igaz a pultoskisasszonyra is, megkerdezel engem, hogy ki vagyok, hogy jovok igy a semmibol, mar ne is haragudj, de hagy kerdezzem mar meg azt, hogy te ki vagy?? Beregeltel a blog.hu-ra, csinaltal egy retek oldalt, es kabitod itt a jonepet az abino neger fasszal, es hasonlokkal, hat mar ne is haragudj.. :D
Azt, hogy nem tudod, en ki vagyok, nem is csodalom (hal' Istennek) nem vagyok tul jaratos pultos r****c korokben, talan errol ennyit.
A temara reagalva pedig: mondta a csajom, h hagyjam az egeszet a faszba, ne vitatkozzak itt, nem kell a feszko, mondom jol van cica, de csak a te kedvedert..nem irtam vissza.
Aztan ez a faszvero mutunder addig feszegette a hurt, amig az vegul elszakadt.
Tudom ajanlani, hogy olvasd vissza az elso kommentemet, es probald meg ERTELMEZNI (bar tudom, biztos nehez lesz, hiszen ha az iskolaban a szovegertesre figyeltel volna, most nem pultoskent tengetned kis eleted - ahogy a felulmuvelt baratnod sem egy postan baszna a rezet ugye, ehe.)
Visszaterve, en nem kurvaztalak le egyetlen alkalommal sem, es nem 'minositgettelek', ahogy te fogalmaztal, bar megjegyeznem minositeni azt kell, es lehet, aminek minosege is van.. ;)
Az, hogy erdekes modon azonnal magadra vetted a megjegyzest, talan mar nem az en hibam..
Mint, ahogy az sem, hogy a ferfiak nem kurvak, ha lenyomnak ezt-azt..nem is sir a szajuk, az is biztos.
En annyira akartam kiterni, hogyha ti nok, egy kicsit jobban vigyaznatok az erkolcseitekre, akkor nem kellene annyiszor nyivakolni utana, hogy tukrot tartott eletek az elet.
Ezzel lehet ellenkezni, lehet egyeterteni, egy biztos, en a tovabbiakban nem szandekozom hozzaszolni, mert ez nem az en blogom, ellenben mar igy is tobbet irtam, mint egy-egy poszt.

Feri apatok az eterbol.

aleera 2009.07.17. 07:42:50

Hehe, jólvanna kis malőr :DD
Azért ennyire nem kéne felhúznod magad, ráadásul itt van a lehetőség a hozzászólásra elmondtad a véleményedet és én is. Ha meg nem tetszik ez a blog ne olvasd! Ennyi! :D
süti beállítások módosítása