meztelen nők, szexi fickók, éljen a sundancepark

Most jövök a parkból, lógtam még ilyen EÜ kiskönyvvel, meg hasonló hülyeségekkel, hogy bizonyítsam, nem vagyok tbc-s, meg semmi ilyesmi :)

Aztán gondoltam lenézek a rádióstúdióba, megkérdezem Jutasi bácsit, hogy milyen volt a volt meg ilyenek. Erre azt látom, hogy a telejes vezetőség sórakozik az egyik bungalló előtt, mondom mi van itt? Aztán látom, hogy fotós állvány, meg csajok, meg meseszép pali, meg minden ami kell. Nem tudtam, hogy valami divatfotózás, vagy mi lehet itt? Az egyik csajszinak komolyabb szája volt, mint a voksán virágnak, esküszöm.

 

 

Erre rám szólnak, hogy hozzak már egy üveg viszkit, meg pezsgőt vödörrel, meg üres redbullos dobozt, mondom mi van veletek srácok? Meghülyült itt mindenki? Erre azt mondják, rendetlenséget csinálnak, na mondom most akkor semmit se értek, felsorakozik itt mindenki rendetlenséget csinálni? Tiszta hülyék ezek! :)

Na mindegy, meghoztam a motyót, gondoltam tudják mit csinálnak:)) Na utána bekukkantottam, látom, hogy a két alul öltözött csaj fetreng az ágyon, egy óriási kupleráj közepén, már csak a pia kellett, hogy bulihotelnek nézzen ki a történet, leesett, hogy itt kérem bulihotel fotózás van :)

Nagyon durva, ezek a csajok valami meseszépek voltak, asszem rám férne egy kis edzés, meg egy ki szoli, mert ebben a mezőnyben elveszek, pedig az egyetemen azért elég népszerű vagyok, meg a pultban is azért itatnak a srácok, de itt egy komolyabb fogáshoz nem egyszerű mezőnnyel kell szembeszállni, hogy az ember belecsússzon a megfelelő körökbe, ahol pottyanhat egy-két Louis Vuitton. Viszont volt valami modellfiú, a srác úgy pózolt, hogy nekem volt kellemetlen, igazi kis cicafiú. Nem mertem nagyon fotózni, mert zavarba hozott az a csípőcsont nagyon, esküszöm  még a bugyim is nedves lett, és az a kis fehér, gömbölyű fenék, ááááááááááááá. Megzabálnám! Az van a szobafalra írva, hogy "egyetlen éj többet ér, szürkén leélt éveknél". Hát frankón mondom, hogy ezzel a csávóval egyetlen éj bárminél többet érne, még akkor is, ha a két csajt is be kell vállalni hozzá:))))

Címkék: nők meztelen fotózás szexi sundancepark fickók bulihotel @ 2009.07.03. 16:12

A bejegyzés trackback címe:

https://pultosbarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr891224743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

labigabi 2009.07.04. 01:19:01

Baromi jól csinálják! :) Hol fognak megjelenni a képek?

barbi bloggerina · http://pultosbarbi.blog.hu 2009.07.04. 16:20:29

@labigabi: sajnos egyelőre nem tudom, de gondolom hamarosan meg fogom tudni :))) Majd jelzem, jóóóóóó? Pusziiii
süti beállítások módosítása