Látod azt a csajt ott fehérben?

(Na úgy döntöttem, hogy írok valami komolyabbat is, mert a fesztiválblogos nyertes sztori után kaptam hideget-meleget tőletek... XD)

Szóval pénteken white party lesz, és izgulok rendesen, mert sosem voltam még ilyesmin! Azt hallottam, hogy a white party divat eredetileg a melegek körében kezdődött, és ilyen AIDS ellenes partik voltak. Hát az tuti, hogy most már inkább a hetero pasizásról/csajozásról szól :))) A másik story szerint meg állítólag azért kell fehérben lenni, mert ez valami DJ-nek az emlék bulija, ami Ibizáról indult, de ez az egész totál zavaros. Tök szeretném tudni ki volt az a dj, mit zenélt, hogy halt meg meg minden. Na majd megkérdezem Belot, de ha valaki kommentben elárulná, annak frankón adnék egy puszit.

Amúgy elég fura szokás, hogy egyszínűbe öltözik mindenki ilyenkor. Pont emiatt is pl. hogy magyarázod el, hogy Andi, azt a srácot nézd, fehér ing, barna haj, fehér gatya. Pff. Óráról meg napszemcsiről lehet max azonosítani az arcokat (bár ez az éjjeli szemüveg feelinget nem nagyon érzem). Mondjuk én gondolom egyenruhában leszek, szal végülis mindegy. De legalább engem be tudnak azonosítani a pasik :)))

Amúgy tök vicces, ahogy közeleg a  white party, mindenki azon pörög, hogy mit kéne felvenni. Eleve tök nagy előnnyel indul aki jól lebarnult (vagy fekete). Iszonyú szépen mutat a napbarna bőrön a fehér (Mondjuk Márió különösen durva lesz:))) Úristen annyira szép aza csávó, csak ne lenne olyan sötét. Mármint nem a bőre. Na mindegy hagyjuk is.)

Lányoknak még talán egyszerűbb a dolog, főleg, hogy a cipő lehet más színű is. Andit ahogy ismerem, majd vmi ilyesmi lesz rajta:

Vagy még azt tudom elképzelni, hogy valami vad fehér combfixet fog venni. Á az a nőszemély, úgy imádom nagyon keményen tud kinézni. De mindegy most.

Szóval az már egy sokkal erdekesebb kérdés, hogy a pasik miben lesznek? Mert ugye a kidolgozott testű szolisrácok nyilván állatul fognak kinézni, a többieknek viszont ez elég necces. Főleg, hogy a legtöbb srácnak nincs is fehér gatyája. Mondjuk ezek elég jól néznek ki:

Bár nemtom, szóval egy pasi, nagy fehér cabrioban, fehér öltönyben még eléggé izgalmas, meg férfias. De egy ilyen buliba tök fura, minden srác lenvászon gatyában lesz, vagy hooogy? Arról nem beszélve, hogy reggelre mindenki tiszta kosz lesz.

Szóval az a helyzet, hogy Andi a csajokkal ezerrel pörög a vásárláson, és merem borítékolni, állati szexi lesz, a srácok meg egyelőre húzzák a szájukat. Nem tudom én még sose voltam white partyn, de én is meg lennék lőve asszem azzal, hogy mit vegyek fel. Ti miben mennétek???

Címkék: white party @ 2009.07.15. 15:46

A bejegyzés trackback címe:

https://pultosbarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr991247669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dale 2009.07.15. 16:40:27

Én simán fehér lennadrágban szoktam menni, meg fehér nagy nyakú póló, fehér ing. A megkülönböztető jegy a nagy nyaklánc :)

Akron99 2010.01.20. 15:51:40

Két külön dolog mosódott össze.
Van egyszer a "white party" és van a "white sensation". Ez utóbbi van valamelyik DJ emlékére fehérben, az előbbi pedig meleg partyként indult ...vagy tán még mindíg az.
süti beállítások módosítása