Beachball party, meg az after XDXD

Megkértem andit, hogy írjon már egy posztot erről a Chicaneről vagy kicsodáról, mert mindenki arról beszél még mindig, én meg végig be voltam zárva a Honeyba. Mondjuk Blackiék csapattak az éjjel rendesen, meg volt teltház is meg minden de azért ez a medencés party érdekesebb na. Persze ez a kis ribi lusta írni, úgyhogy most ez nekem jut így másod kézből. Szóval az volt, hogy mikor délután kiderült, hogy a többiek mégse jönnek, meg a  Tücsi sem tudott elszabadulni, akkor ő is arra jutott, hogy inkább nem jön, hanem felkészül a hétfői vizsgájára (kivasalja a miniszoknyát, vagy mire gondolt? mert tanulni azt nem szokott:)))) Gondolta legalább majd a Márió többre fogja értékelni, mikor kiderül, hogy feleslegesen vár rá a parkban XD. Meg persze ő se tudta ki az a chicane, de este benyomta a Riset, és akkor leesett neki, hogy ők nyomják azt a Saltwatert amire mindig sikítani szoktunk a Rióban. Na persze ettől úgy felpezsgett a vére, hogy rögtön mégis át akart jönni Füredre. Hívogatott, hogy intézzek neki sofőrt meg jegyet, de nálunk a pultban nem lehet telefon, meg amúgy se tudtam volna ilyesmit intézni. Andi kissé el van szállva, azt hiszi, hogy csak azért mert feszes a popsija, meg a bűnöző exfaszija megcsináltatta a cicijét, már mindenki az ő kénye-kedve szerint pattog. Elég mázlija volt azzal a fickóval, nem csak a mellek miatt, hanem mert nem nyírta ki mikor lelécelt Gáborral. A srác frankón szerette asszem.

Na szóval végül felhívta a Máriót, aki akkor már félórája várta feleslegesen, hogy nem tud átjutni jöjjön el érte.  A szerencsétlen meg persze már pattant is a tuning golfjába, rohant az Andiért. Aszitte megint meg dughatja, ez a lökött még rá is tett egy lapáttal, volt pofája azalá a dögös fürdőruci alá neccharisnyát venni, szegény Márió... a kocsiban meg sikított, hogy gyorsabban, gyorsabban, mert mindenképpen oda akart érni még chicane végére. persze parkolóhely nem volt közel-távol, úgyhogy levette 5 rongyra, hogy ő vesz magának VIP jegyet, és berohan, a kocsit meg intézze el a Márió ahogy tudja, majd bent találkoznak. Andi azt mondja, hogy olyat ami ott volt, még sose látott, pedig ő volt már Niki Beachen valahol Marbella mellett a bűnöző exszel, meg Balatonsoundon is. Nyilván rögtön össze is futott valami másik exszel, azzal meg vetetett egy vodka redbullt, és elindult pörögni. Andi nagyon keményen táncol, úgy nyomja, mint egy sztriptíztáncos, még én is belepirulok néha abba a vonaglásba amit művel. El tudom képzelni, hogy milyen közönsége volt ahogy a vizes testével ugrált ott a medencében. Biztos vagy százan őt nézték a koncert helyett. márió a nagy parkolás közepette csúnyán bebukta Chicanet, ráadásul volt olyan sóher hogy magának meg nem vip jegyet vett, na itt meg bebukta az Andit is. Lement a koncert, aztán ilyen Riseos zenéket nyomtak, amit meg Andi imád, nekem mondjuk jobban bejön az a house ami a Honeyban volt. Asszem másoknak is, mert állítólag a Voksán Virágot megdobták egy strandlabdával de úgy, hogy az egyik lemezjátszója meg is halt teljesen. Szóval miután az a gyík eláztatta a telefonját, és kiverte a hisztit Andi ott hagyta, és felvonult a vipbe, gondolta ott terem neki babér. Azt mondja ott olyan nők voltak, hogy a neccharisnya ellenére is szürkének érezte magát, meg elcseszte, mert gondolta strandbulira flipflopot kell venni, pedig a piros tűsarkúban jobbak lettek volna az esélyei.

Az aquaparkban lehúzták a zenét elég korán, úgyhogy átjött a Honeyba, ott rögtön rá is mozdult valami srác, aztán kiderült hogy itt van vele a barátnője. Az a kemény, hogy kiderült, a csaj kérte a palit hogy húzza be andit egy hármasba, andi meg elég prűd, ezen teljesen kiakadt. Nem értem miért, szerintem minden lány leszbi egy kicsit, én is voltam már csajjal, de Andi kivan ettől. Úgy kiborult, hogy visszament Márióhoz, aki persze a Honeyba se vett jegyet (magára sajnálja a szerencsétlen, csak nőkre költ) úgyhogy a Cocomoban rángatózott a retro zenére mint egy hülye. Mindenesetre Andi jóarc volt, megvárta a Cocomoban amíg végzek, hogy együtt is ihassunk valamit. Na ami ott volt, az nagyon vicces, reggelre beállt zenélni a Jutasi, meg behúztak minden függönyt, és olyan volt mitha még éjszaka lenne, ment a buli tovább. Volt ott pár nagyon kemény ilyen nagyhátú arc, a Jutasi meg ilyen cigányzenéket meg népdalokat játszott, a tömeg meg őrjöngött. Nem értem a srácok meséltek már a Korós afterokról, de nem hittem, hogy afteron ilyen zene szokott szólni, mondjuk én meg kiskoromban énekeltem, szal nagyon bejött a sok veretős house után egy kis dallam. Jól neki is álltam pálinkázni, a sráccal aki a honeyba végig a pultnál csorgatta a nyálát amíg dolgoztam,azt várta, hogy végezzek. Igor asszem valami VIP itt, legalább is úgy pacsizik az össze főnökkel, mintha muszáj volna. Úgy berúgtam, meg be volt sötétítve, hogy mikor kiléptem teljesen váratlanul ért, hogy fényes nappal van. Márió akkor már teljesen rá volt indulva az Andira, úgy kellett megszöktetnem szegényt. Azt hitte majd hazaviteti magát márióval, de rájött hogy nem tudná kidumálni, hogy miért nem engedi be, úgyhogy inkább nálunk aludt az albiban. Szerencsére reggel már nem volt olyan nehéz taxit szerezni mint éjjel, úgyhogy 10-re otthon is voltunk. Basszus, még nem beszéltem Mandulával (ő valami főnök szerűség) de szerintem ezért kapni fogok, hogy meló után így berúgtam (ő semmit nem iszik soha, és nekünk se szabad innunk ha dolgozunk). Holnap valami justmusic fm buli lesz, arra megyek dolgozni, majd lapítok nagyon, hátha nem jut eszébe amit látott, bár nemtom látta-e egyáltalán. Remélem nem rúgnak ki, mert ekkor egy világ omlana össze bennem. Imádok itt dolgozni, szegény Tücsi tök ki is van borulva, hogy bevállalta postát, mert ő is ide akar jönni, annyit meséltem róla. Az mondjuk király lenne, ha le tudna jönni, lakhatna az aliban a kanapén....

Címkék: meló nyár pasi honey sundance aquapark sundancepark cocomo @ 2009.06.30. 13:22

A bejegyzés trackback címe:

https://pultosbarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr11217749

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: LabiGabi Net-Naplója 2009.06.30. 20:58:05

Hétvége, Africafé és NiteRise BeachBall partyNa hát kérem, a hétvége igen jóra sikeredett. Kezdődött a péntek estével. Africafé, a megszokott helyszín, de ezúttal csak a kistermet kaptuk meg, mert előtte az a kedves kisebb fajta monszun, ami elérte hazánk…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása