Wakeboard: Szénné égtem minden értelemben

Jajj, nem írtam már napok óta, kicsit nagy volt most a pergés. A vasárnapot gyakorlatilag átaludtam. Megint rengetegen voltak szombaton, most a Lipsticben dolgoztam, meg persze megint belecsúsztam egy hajnali berúgásba, aztán persze nem alvás, hanem strand, meg ilyenek. Nem is mondtam, végre lejött Tücsi, úgyhogy most aztán a Balaton a RiviéraXD. Persze úgy szétcsaptuk magunkat a nagy találka örömére, hogy az idióta nem keveredett haza még hétfőn se. Volt annyi lélekjelenléte, hogy tegnap reggel felkelt és betelcsizett a postára, hogy beteg, ami sztem a hangjából ítélve egész hihetően hatott:))))) Úgyhogy most a héten lent marad. Mindenesetre én azért remélem kirúgják, hátha akkor majd felveszik ide, hehe:) Most, hogy ketten vagyunk szupercsajszik, van sztori bőven:) Tücsi megismerkedett még szombat éjjel valami Wakeboardos bandával, ami azért érdekes, mert tele volt a park vitorlázókkal a kékszalag gála miatt, de ő persze kifogta a wakeboardosokat. Asszem erre mondják hogy LOL. Jó annyira azért nem, mert a Mandula is Wakeboardos, aztán miatta járnak ide sokan, de azér mégis milyenmár:))) Na lényeg, hogy vasárnap délután keveredtünk ágyba, és aludtunk is hétfő reggelig, amikoris elmentünk a srácokkal Wakeboardozni. Na az a nem semmi, én síelni tudok, azt hittem kb olyan lesz, de nagyon nem olyan. Eleve nem tudtam elindulni, sehogyse. Kb délig azt játszottuk, hogy ráálltam, meghúzott az az izé (vannak ezeknek a cuccoknak nevei is, a srácok nyomatták, csak nem tudtam megjegyezni) én meg azzal a lendülettel estem fejest a vízbe. Az a durva, hogy a víz konkrétan megüt, ha beleesel, és így csíp meg minden. Erre mondta ott valami Bélabá, hogy próbáljak meg beugrani inkább, mint a nagyok. Na abból is kb vmi ilyesmi lett:

 Persze Tücsi simán elindult, nemtom jobbak az izmai, vagy ügyesebb, vagy mittudomén, engem mindenhogyan hasra rántott az a szar. Tücsi meg tök ügyesen indult, de ahányszor a kanyarig ért, taknyolt:))) Halálra röhögtünk magunkat egymáson, meg persze a fiúk is rajtunk. Tök röhej, hogy ha két csaj bénázik, az mennyire beindítja a pasikat. Addig addig segédkeztek, meg magyaráztak, meg mutogattak, hogy a beugrós módszerrel el tudtam indulni, de a kanyart én se tudtam bevenni egyszer se.

Mondanom sem kell, hogy nyilván a vizes bőrömmel szénné égtem, úgyhogy most felváltva ver a víz, és vacogok, meg minden bajom van. Tücsinek ezzel is mázlija volt, asszem a héten én vagyok a Lúzer. Nemtom, hogy azért, mert ő többet jár szoliba, vagy mi. Még szerencse, hogy ő nem annyira van ki, és gondoskodik rólam. Mert mondanom se kell, hogy az albiból mindenki felszívódott, nagyon nyár van, alig látom a többieket, tök sokat voltam egyedül míg nem jött ez a cicavirág. Délután volt boltba, hozott dinnyét, de persze szétkapta és felöntötte vodkával, elvégre egyszer van szabin, vagy mi:) Úgyhogy megint kezdünk berúgni, miközben én ragadok az aloe verától, nagyon komoly:) Remélem ne fogok lehámlani, mert holnap már dolgoznom kell, csütörtökön meg jön a Cool Tévé forgatni, ami azért lássuk be elég para! Tökre csini akartam lenni arra az estére, azért izé, kamerák meg celebek, meg minden. Erre most azon kell izgulnom, hogy nehogy cafatokban kopjon a bőröm. Rettenet.

Címkék: wakeboard leégés tücsi @ 2009.07.07. 18:01

A bejegyzés trackback címe:

https://pultosbarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr791232421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása