Elkezdődött a nyár

Túl vagyunk a nyitáson. Hát nem semmi izgalom volt, így rögtön az
elején. Dolgoztunk a 3 klubban vagy 30-an, senki nem tudta senkinek a
nevét, se a számát. Ki hol áll, hol a vécé, hol a mérce, mennyibe
kerül és hol van a Bacardi, elfogyott a Gin, kitől kell kérni, szóval
kérdések azok voltak. Mondjuk a csajok tök jófejek, gyorsan
összeszoktunk, a Lipstick meg irtó cuki azokkal a plussös oszlopokkal,
meg tollas lámpákkal.
Délután még ömlött az eső. Kint az összes párna, és egyáltalán: hogy
lesz itt vendég? Az egyik fotós haverommal futottunk egy kört nyitás
előtt délután a zuhogó esőben, hogy megörökítsük az első perceket.
Nagyon fura érzés volt, egyfelől, hogy mennyire szép, másfelől hogy
hogy ilyen zuhogó esőben ki fogja látni, és mi lesz ha nem sül el jól?
Akkor mindenki mennyire szomorú lesz. Szerintem ez a kettős érzés
tökre átjön a képekből is. A nyár, a színek, és közben az a borús ég,
furcsa hangulat. Komolyan úgy izgultam, mintha ez az én bulim is lenne
egy kicsit.

 

Az a legdurvább, hogy mire minden készen lett (századszor is megigazitottuk a párnákat, meg a mécseseket) elállt az eső, és életem egyik leggyönyörűbb naplementéjére váltottunk. Annyira éreztem, hogy valami kezdődik, valami ami nagyon sok élményt tartogat. Kezdődik a nyár, az első nyár, amikor nem otthon lakom, hanem kiköltöztünk a koliból egy albiba Veszprémbe. Nagyon vártam az estét, annak ellenére, hogy tudtam, hogy ez nagyon durva pörgős meló lesz reggelig. Hát ez a buli, na ez iszonyat jó volt. Partyphoto-n ( már vannak fent képek, nincs erőm még mindg elmondani de ilyen tömeget ilyen időben remélni se mertem. Atyaég gyerekek, milyen nyarunk lesz!

 

Címkék: meló nyár eső park sundance sundancepark @ 2009.05.21. 16:49

A bejegyzés trackback címe:

https://pultosbarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr991135781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbi bloggerina · http://pultosbarbi.blog.hu 2009.06.23. 01:17:03

Hát ez a képbeágyazás dolog még nem annyira megy :) Nem teljesen értem ezeket kód bigyókat, hogy mit kell velük csinálni. Kéne egy fiú aki segít :)
süti beállítások módosítása