Az Aquaparkban VÍZ van!

Nem volt semmi a hétvége, most igazából nincs is idő megírni, majd holnap. Most csak annyit akartam, hogy egyes embereknek megdöbbentő élmény, hogy egy aquapark attól aquapark, hogy víz van benne XD

Tücsi nem jött le, de Andi átjött Alsóőrsről a Chicane-re. Szegény csajszi nagyon bebukta XD Úgy volt, hogy jön még pár haverja, akiket én nem ismerek, és akkor itt találkoznak Márióval a parkban. Márió a füredi RÉÉÉM :))) Na jó, nem rém szegény, igazából az a durva, hogy Márió JÓL NÉZ KI, csak olyan, de olyan sötét szegény, mint a Balaton éjjel :)) Valahol itt dolgozik a parton, asszem építkezésen, de nem lehetett belőle kihúzni, mert elfárad, ha 2 szónál hosszabb mondatokat kell mondania XD De valami hasonló melója lehet, mert mindig poros a haja, viszont iszonyúúúúan ki van gyúrva (nem felfújva, hanem rendesen), és olyan barna, mint amilyen én szeretnék lenni (mondjuk megnézném milyen fehér a gatyája alatt, hihi). Egyszer megpróbált engem is felszedni, de szegény leráztam, Andi viszont nem.

Annyiból jó volt Andinak, hogy a Szuper Márió befizette a Chicane-re, csak a hülyegyerek nem tudta, hogy vizes buli lesz. Mondjuk nem volt gáz, mert levette a pólóját, úgyis rövidgatyában volt, aztán bementek Andival, akin viszont annnnyira jól mutatott az egyvállas piros fürdőruha, hogy még én is megkívántam. A fürdőruhát... XD

Szóval ezek buliznak bent a medencében már vagy negyed órája, amikor Márió (a Szuper) rájött, hogy basszus amiben van az víz, neki viszont a telefonja a zsebében maradt....... A LÚÚÚÚÚZER :)))) Jó, nem röhögök rajta nagyon mert én meg egyszer a vécébe ejtettem bele a farzsebemből (amikor húztam fel a nadrágomat), de mikor Andi hajnalban elmesélte a Honeyban, hát szakadtam a nevetéstől, már majdnem rámszóltak, hogy talán inkább dolgozni kéne. Hát de hogy lehet valaki ilyen agyatlan?!?

Jó, tök vili, hogy Andi mellét nézte végig a fürdőruhában, de azért mert pasiból van még lehetne esze. Vagy nem?!? :)))

Címkék: aquapark @ 2009.06.29. 17:45

A bejegyzés trackback címe:

https://pultosbarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr461215991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása