Fürdőruha 2009

Nincs könnyű dolga annak, aki meg akarja venni az idei fürdőruháját! Most nem is az árakról beszélek, hanem inkább a divatról... Kivágott? Egyvállas? Virágmintás? Állatmintás? Retró? Szerintetek én tudok dönteni?! :))

Itt vannak először is virágmintás bikinik. Nekem nagyon tetszik, egyszerre romatikus meg kicsit hippis, de azért nem annyira, hogy ne venném fel én is XD



Az állatmintás is nagyon megy most, mindenféle zebra, párduc (meg leopárd, meg jaguár, sose tudom melyik melyik...) Tök furcsa ahogy az állatmintákat a retróval ötvözni tudták, legalábbis anyu is csupa ilyen fürdőruhákban van a régi képeken, bár lehet csak megsárgultak a fotók :))))



Az egyvállas is elég nagy divat, mondjuk elég jól néz ki, ezt pölö a Calzedoniában lehet kapni. Az a baj, hogy nekem nem állna jól, túl széles a vállam hozzá, de vékony csajokon nagyon jól mutat!

Éééés akkor a nagy kedvenc! Idén nem ciki az egyberészes!!! Főleg, ha így van kivágva... Hát ha pasi lennék, az tuti, hogy ilyet vennék a barátnőmnek!!! Nekem sajnos nincs aki megvegye, de én is ilyenen gondolkodom XD





Címkék: divat fürdőruha @ 2009.06.27. 12:50

A bejegyzés trackback címe:

https://pultosbarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr631211819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Der_rosarote_Panther 2009.07.11. 16:08:09

Nem ciki az egyrészes, csak szerintem csúnya, és napozásra sem túl praktikus. Bár igazából izgalmasak lehetnek azok a fehéren maradt vonalak... ;-) Viszont az egyvállas tényleg rulez!

Der_rosarote_Panther 2009.07.11. 16:14:35

Egyvállas fürdőruhafelső rulez! :-)
süti beállítások módosítása